75 paar warme handschoentjes voor ’t Ver-Zet-je en Het Raster

Op 22 december 2018

N-VA Hoogstraten doet graag mee aan De Warmste Week

Naar goede gewoonte zetten de afdelingen van N-VA zich samen met heel Vlaanderen in voor De Warmste Week van Music For Life, de solidariteitsactie van Studio Brussel. Ook afdeling Hoogstraten liet zich niet onbetuigd en schonk 75 paar warme handschoenen aan Welzijnsschakel ’t Ver-Zet-je. De waarde van de handschoenen, € 375, wordt geschonken aan Het Raster.

N-VA Hoogstraten en Welzijnsschakel ’t Ver-Zet-je

Frederik Pollet van Welzijnsschakel ’t Ver-Zet-je nam de handschoenen in de gezellige ontmoetingsplek ‘De Feftig’ in ontvangst. Boven een kopje koffie lichtte hij de talrijke nieuwe initiatieven van de vereniging toe waarmee ze ‘hun mia’s’ een duwtje in de rug willen geven. Dit doen ze onder meer door hen materieel te ondersteunen. Met de warme handschoentjes wil N-VA Hoogstraten hen alvast een warm hart onder de riem steken.

N-VA Provincie Antwerpen en Het Raster
De opbrengst van € 375 wordt geschonken aan Het Raster, het goede doel dat N-VA provincie Antwerpen steunt. Dit jaar werkt immers elke provincie voor haar eigen lokale doel, al is er een rode draad doorheen de gekozen vzw’s. Elke vzw zet zich op haar eigen manier in voor kinderen, jongeren en volwassenen met een beperking. Zo koos Antwerpen samen met voortrekker Valerie Van Peel voor Het Raster: zij begeleiden families en personen met autisme.