Bart De Wever houdt Hoogstraten boven de doopvont

Op 28 september 2011

Op 28 september gaat de nieuwe N-VA-afdeling Hoogstraten van start. Nationaal partijvoorzitter Bart De Wever en Kris Van Dijck, N-VA-fractieleider van het Vlaams Parlement, zullen mee de aftrap geven.

“Tot voor kort was de N-VA in de regio enkel actief binnen de koepelafdeling Noorderkempen. Na de oprichting van zelfstandige afdelingen in Rijkevorsel, Merksplas, Beerse en Lille, kon N-VA Hoogstraten natuurlijk niet achterblijven,” aldus afdelingsvoorzitter Jef Vissers.

Bij de verkiezingen van 2010 kon N-VA in het kanton Hoogstraten meer dan 30 % van de kiezers overtuigen. Wij zijn er dan ook van overtuigd dat de N-VA in Hoogstraten een toekomst heeft,” zegt penningmeester Robert Buszkiewicz.

Het afdelingsbestuur wil N-VA in Hoogstraten en de deelgemeenten een gezicht geven.  “Ik kies voor de N-VA omdat een eerlijke en standvastige politiek belangrijk is voor de mensen die ervan afhankelijk zijn”, stelt bestuurslid Michel Jansen. “Dat is ook zo in de gemeentepolitiek.”

In de loop van de maand september zullen de inwoners van Hoogstraten, Meer, Meerle, Meersel-Dreef, Minderhout en Wortel een informatieblad van de nieuwe afdeling ontvangen. “In ons eerste blad zullen we ons voorstellen aan de inwoners van de gemeente en iedereen uitnodigen op onze gespreksavond met Bart De Wever op 28 september,” geeft afdelingssecretaris Joyce De Sager aan.

De gespreksavond met Bart De Wever en Kris Van Dijck zal doorgaan op 28 september om 20u in Le Cirq, Gravin Elisabethlaan 1, 2320 Hoogstraten.

Hoe waardevol vond je dit artikel?